Diensten

Met VastgoedVideo heeft BrightTV een nieuwe specialiteit. Onze video's voor woningen, bedrijfspanden onderscheiden zich van die van anderen. Door gebruikmaking van moderne middelen tijdens de montage zijn de video's meer dan bewegende foto's.

Wilt u opvallen tussen het overige aanbod: maak dan gebruik van deze speciale dienst. Klik op de foto hiernaast voor meer informatie en prijzen.

Bedrijfsvideo

 Bedrijfsvideo’s geven je organisatie een gezicht. Ze kunnen een goede manier zijn om je organisatie te promoten door een kijkje achter de schermen te bieden. Belangrijk is wel dat de bedrijfsvideo authentiek is en dicht bij de waarden van het bedrijf staat. Fietsenmerk Specialized zette op zijn website vijf bedrijfsvideo’s toegevoegd, voor elke discipline een. In de video’s komen de specialisten aan het woord en zie je de ontwerpers zelf op de fiets stappen. De impact van de video’s is groot: je hebt het gevoel dat je de mensen leert kennen en het bedrijf komt professioneel en oprecht over. Daar wil je dus best je fiets kopen.

Product en Reviews

Reviews en productfilms worden veel gekeken door mensen die zich voor de aanschaf van een bepaald product oriënteren op internet. Ze zoeken en vergelijken gebruiksgemak, productspecificaties en -mogelijkheden. Sinds de internetshop www.plasma-discounter.nl productfilms op hun website plaatst, is de verkoop via de site aanzienlijk gestegen. Maar belangrijker dan de informatie van de verkoper, is de informatie die mensen krijgen van andere consumenten en influencers. Nu iedereen eenvoudig met zijn mobiel kan filmen, nemen review- of testvideo’s een vlucht, bijvoorbeeld op Facebook. Als merk heb je er alleen controle over als je ze zelf opneemt of monitoort.  Amazon vraagt consumenten erom en Barclays zet ze in voor hun bank-producten.

Portretvideo

Portretvideo’s kunnen emotie, historie of kunde toevoegen aan een merk of product, bijvoorbeeld door de oprichter of een expert van een bedrijf te portretteren. Of de producent of ontwerper van een product. Zo liet Adorment, een leverancier van exclusief handgemaakt glas- en aardewerk, een prachtig portret maken van de Deense pottenbakker die voor het merk potten maakt. Hij vertelt over zijn vak en je ziet hem aan het werk. Dit soort authentieke verhalen, geven de producten meer (emotionele) waarde.

Instructievideo

Instructievideo’s zijn – vooral voor retailers – een interessante manier om de toepassing en het gebruik van producten onder de aandacht te brengen. Hoe zet je een pas aangeschafte kast in elkaar? Hoe leg je laminaat? En hoe maak je zelf verse groentebouillon? Jumbo Supermarkten publiceert bijvoorbeeld kookvideo’s, die stap voor stap uitleggen hoe je een bepaald gerecht maakt of hoe je een technische kookhandeling het beste kunt uitvoeren.

Micro Speelfilm

Micro-speelfilms draaien om het oproepen van emoties. Vorig jaar publiceerde Prada de mini speelfilm A Therapy, geregisseerd door niemand minder dan Roman Polanski. Deze film duurt 3,5 minuut en speelt zich af in de praktijkruimte van een psycholoog. De korte film draait uiteindelijk om de liefde voor Prada en dat iedereen die liefde kan ervaren. Want, Prada suits everybody. Om Pepsi Max naast reguliere tv-spots met video te promoten, lieten fabrikant en regisseur zich inspireren door de slogan van Pepsi Max: A zero-calorie cola in disguise. Ze maakten enkele undercover-video’s a la Bananasplit. Zo vermomden ze de Amerikaanse autocoureur Jeff Gordon en lieten hem een testrit maken met een tweedehands auto. De verkoper zat in de bijrijderstoel en gilde het letterlijk uit van angst. Goed detail: de ‘cancam’, een camera verstopt in een leeg blikje Pepsi Max.


Share by: